Wednesday, December 23, 2009

gajah

samalam boring2 teringt kt jerat aku di kampung call nazri terus,die ckp jerat ah aku kene tapi ade bulu je,..ade la manusia yg curi tu..dah thu dh sape tpi malas nk gaduh pasal ayam,xde rezeki la tu.
pastue call wife kt kampung ade brite lawak tol,adik ipar aku x bleh tdor malam.. pasal petang tadi wife aku ckp die g macing pastue terserempak dgn gajah liar, gajah tue menjerit kuat die org lari lintang-pukang pancing tah kemana..selipar tah kemana.. pastue blik x belh tidor..ha2..biase la tue..budak2.

3 comments:

  1. salam
    ak taklah pandai sgt ttg ah. situasi yg sama penah jd kat aku. denak kalu muda sgt bila bw masuk laman silap2 trauma. mungkin kejap ja atau mungkin selama2nya dia bacul. ya la kat laman mcm2 taiko ah yg keluar sergah dia. kadang2 tgk ladang kelapa sawit pun dia dah diam takmau tepuk n kokok. kalu denak shape n bunyi baik, biasa ak wat baka ja... simpan kat umah bg betina sekor 2.. terpaksa tunggu anak dia lak tgk ok ke tak.

    ReplyDelete
  2. salam,
    bro, tinggal kt area maner?

    ReplyDelete