Tuesday, December 15, 2009

pikat baru...

musim..banjir dah nk abis ni...aku dh x tahn...dgr ah kokok...kebetulan ade pikat baru...abd ipar aku dpt kt mane tah!lepas subuh..bagi ayam aku makan sume..masuk pikat dlm beg..sampai dlm kbun sawit blakang umah dgr ah gah kokok terus cari laman, susah gak sbb tak semak..terang sgt, last2 pacak je je tpi busut anai2,pkat kokok x smpai 5 kali..ah terus dtg...jadi jgak pikat ni..tapi frust tol...tibe2 pikat aku meremang bulu tengkok..mengalah la plak..ah pn blah cam tu je....ambik pikt truus blik..tapi puas hati la..pikat first time pakai tali,firs time masuk laman...ptg aku ajak nazri g sawit ciik wan plak...tapi cume suara ah muda je kokok..last aku pegi sawit tapah...tapi ade 4 ekor anjing garang...buat kering je..dgr ah kokok trus pasng racik x sampai 5 minit lawan kokok ah dtg...tapi pusing2 dpan pikat,skali lgi pikat aku meremang bulu...kalah lgi,..nampaknye kne tgu pikat aku power dlu,.mase nk blik tibe2 sorang pakcik dtg..lepak2 jap rupe2 pakcik tu..pn kaki ayam gak..perk!!!! aku d rmah die..pikat die..dah penuh keliling rmah kaki ayam hutan yg tumpas dgn pikat die,.aku mintak anak baka pikat die..tpi dh ADE ORG BOOKING..kne tggu second round la..die ckp,.aku ambik no tepon...trus blik.

No comments:

Post a Comment